Saturday 6 July 2013

UiTM JENGKA,SUKA DUKA BERSAMA :)

           Kalau nak dikira kenangan dekat UiTM Jengka memang tak dapat aku nak kira pakai jari mahupun calculator nak cakap bertapa banyaknya kenangan sewaktu berada di UiTM Jengka..Tahun ni tahun akhir aku dekat UiTM, memang sedih sangat nk berpisah dengan tempat ni even Jengka sgt memboringkan. Dari december 2010 aku masuk sini hingga sekarang banyak benda aku belajar.. First sekali belajar berdikari aka berdiri diatas kaki sendiri memang menyakitkan tanpa keluarga dan nk sesuaikan keadaan ditempat baru.. Siyesly masa part 1 dulu tiap2 hari menangis sampai terfikir nk quit je tapi atas dorongan keluarga aku tetap teruskan perjuangan di sini. Di sini jugak aku belajar erti persahabatan, susah senang bersama, ketawa bersama, menangis bersama belajar bersama, g class bersama, makan bersama mandi je lain2..HAHA.. Kgkwn banyak bagi dorongan & semangat bila salah seorang rasa down atau ada masalah. Terima kasih buat semua kengkawan tanpa korang kehidupan dekat Jengka tak bermakna. Lepas tu belajar berjimat cermat (jimat la sgtkan sampai berat badan naik)..Hahaha



 
ni la tempat kami menimba ilmu :) 


Kat sini jugak kami banyak belajar erti kesabaran, especially time ketiadaan air.. Kadang2 pernah g kelas x mandi pagi, nasib la kan.. HEHEH.. lumrah kehidupan dalam menimba ilmu.. 

Saya rindu class saya AT110A, sy rindu kengkwan sume, rindu DPIM student, rindu lecturer, rindu pacek2 van, rindu dining dan segala2 nya... 

 
my classmate form part 1 until part 6  :) 

Siyesly, sampai bila2 tak kan penah lupe semua kenangan suka duka bersama.. miss all of u.. :'(


No comments:

Post a Comment