Wednesday 12 December 2012

SEMANGAT SEMAKIN BERKOBAR-KOBAR

Dalam minggu ni semangat nak berniaga semakin berkobar2..Siyesly minat yg mendalam ni mendorong aku untuk terus berniaga, walaupun banyak cabaran yang mendatang..Insyallah,org ckp rezeki ada dimana2, aku yakin jika niat kite tulus ikhlas dan suci dalam melakukan sesuatu pekerjaan itu nescaya allah akan tolong kite..Lagipun 99% rezeki didunia ni adalah dengan berniaga kan..Kalau boleh aku tak nak melakukan sesuatu benda tu dengan hanya melepaskan batuk ditangga sahaja..Aku baru nk berjinak2 dalam bisnes tudung ni, mmg la sakit sikit bila kite masih baru dalam memulakan bisnes ni, dengan berbekalkan pengalaman yang hanya seciput ni..HAHAHAHA..Dalam2 berbisnes aku kena gak struggle untuk semester akhir ni..Insyallah aku kan usaha untuk bahagikan masa berbisnes dan pelajaran..chayokkkk !!!!

No comments:

Post a Comment